Old Bird

Hej och god kväll! :-)

Nu har jag äntligen knåpat ihop ett kort! Tyvärr hann dagsljuset pipa iväg så fotograferingen blev så där..
Hade lite dålig fantasi i början av kvällen.. (är nog för trött) ... men efter lite schysst musik, en rejäl kaffe, vindruvor och en liten chokladbit så lossnade det lite.. hehe.. och det resulterade i detta kort:



Frågan är vem man ska våga skicka kortet till? *fundera* ;-) Kanske får ge det
till mig själv! Jag fyller ju snart 30!

Ska jag orka pyssla lite till? Sambon är på fisketävling så det passar ju extra bra
att pyssla..

Tack för titten! Kom gärna tillbaka! :-)

Kram! /Carin

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!



Ok nu har jag knäckt koden. Jag vet nu hur du gör för att skapa dina fina kort. Du dopar dig! Musik, kaffe, vindruvor och choklad kan ju inte bli annat än doping...



Visst är det underbart att känna att hela semestern ligger framför en....



God natt,



Katarina "amospersson"



2008-07-11 @ 22:39:42
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Nina

HÄÄÄRLIGT sprallokort! Jag älskar dina kreationer, de får mig i gott humör!!



2008-07-12 @ 00:43:32
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Muffin

Härligt kort! Jaså, du har köpt den lille söte Knut?! Jag är också så sugen på att köpa den stämpeln, det är så mycket man vill ha....

Kramis!

2008-07-13 @ 00:02:55
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0