Färgsprakande!

Hej och godmorgon! (förmiddag?!)


Nu sitter jag här med min morgonjava.. mums...
  <--- ungefär så jag ser ut på första riktiga semesterdagen.. fniss..

Nå ja, jag har iaf knåpat ihop ett färgsprakande kort! Jag köpte ju så
härliga mönsterpapper från Prima för ett tag sedan och man kan
ju inte låta bli att skapa då!

Så här blev det:



Hehe, det kanske gäller alla oss shoppinggalna pysslare?!

Idag är det riktig sommarväder här så jag ska nog ut på en uppfriskande
promenad! Härligt! Men lite pyssel kan det bli ändå?! ;-)

Kram på er så länge! 

/Carin 

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Trevlig semester & ha det så gott !!!

2008-07-14 @ 14:49:55
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Muffin

Urläckert! Vilka fina papper, det känns som jag måste beställa lite... Så übersnyggt med det bandet till!!

Semesterkramar!

2008-07-14 @ 20:14:38
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej! Vad mycket fina saker du gör, hoppas det är ok att jag länkar till dig från min blogg? Ska försöka göra ett bidrag till din tävling också, den verkar skoj :)

2008-07-14 @ 20:25:48
URL: http://pysselnoje.blogspot.com
Postat av: Susanne

Detta kort passar mig fin fint.. Jag ÄLSKAR skor o förtjänar verkligen alla mina typ 100 par.. Kortet var iaf i väldigt härliga färger oxå.. Som vanligt har du gjort ett fränt kort.. Gillar bandet du knutit in.. Coolt..

2008-07-23 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0