Blått är Flott!

Hej igen!

Jag kunde inte låta bli att skapa fler kort med de härliga blå papperna från K&C.
Den här gången blev det ett criss/cross kort. Första gången jag provar att göra
ett sånt, och det var mkt enklare än jag trodde! :-)




(Här kan man ju sedan skriva vad som helst, beroende på mottagare)


(En liten närbild så ni får se hur fint papperet är!)

Material: Bazill Typhoon & Lily Pad, Mönsterpapper:
K&C - Blue Awning- Flower & Butterfly, K&C - Blue Awning- Floral Woodcut Foil.
Dekorationer: De underbara Bradsen (plyschblommor) från
Creative Imaginations. K&C - Blue Awning Adhesive gems, Sidenband,
Ribbon Slides - Tranquility Flower. Bladen är en die till QKtången.
Stämpel på insidan: IB - See Ds - Note it.

Allt finns i shoppen! :-)

Ha en fortsatt härlig söndag!

Kram Carin


Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!

Här går det undan må jag säga. Perfekt pysselväder. Vi pärlpysslar mina underverk och jag.

Jättefint kort!

Pyssla på,

Katarina "amospersson"

2008-07-06 @ 16:24:32
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Muffin

Hej igen! Tack för "returen" och tack för dina snälla ord här i din blogg och i min. Har förenat beställning med tävling idag och gjort ett spralligt födelsedagskort som jag tänkte skicka in till din tävling. Ska scanna det på jobbet imorgon så du får det då.

Kramis!

2008-07-06 @ 17:45:47
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är så himla produktiv och allt blir så fint!

Blir väldans sugen att klämma på de där nya pappren fina



/Kattis

2008-07-06 @ 20:22:33
Postat av: Pysselrutan

Det sprutar fram alster hos dig.

Alltid så tjusiga kort.

2008-07-07 @ 17:37:50
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0