Back on Track?¿ :-)

Eeeyyy allihopa!!!

Nu börjar rutinerna bli som vanligt igen när semestern närmar sig
sitt slut för den här gången! Jag och min sambo har varit på en
tripp till Trondheim i början på veckan, väldigt mysigt och trevligt!

Men nu har jag iaf hunnit göra ett kort! Hör o häpna.. hehe!
Har lite andra projekt på G också men dom är inte
färdiga ännu!



Jag gjorde även ett fynd i min sambos gamla pojkrum i Umeå -
nämligen en gammal dymo! Jag som velat ha en länge men
inte hittat den gamla klassikern! Nu har jag också en! HURRA! 

O i Norge hittade jag äntligen en liten retroflower punch!
OoIIEE! Det tar sig! ;-)

Nä, nu ska jag fixa lite java! Man är ju lite ringrostig i pysslandet
så det tar lite på krafterna, hehe!

Ha det fint så länge och tack för att ni kikar in här!
Lämna gärna ett spår efter DIG, jag blir så glad!

KRRAAAAM!

//Carin

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hei! Grattis med ny punch, og kult kort!! Jeg var også i Trondheim en liten tur i ferien min!! Har en venninne som bor like ved. Håper du hadde det bra i Norge;)

GOD HELG!

Klem, Camilla.

2008-08-08 @ 21:05:39
URL: http://cstoen.blogspot.com
Postat av: Katarina "amospersson"

Välkommen hem!

Visst känns allt i Sverige prisvärt efter en tur i Norge.

Själv har jag haft en helkväll på Jamtli och sen har jag städat i mitt pysselrum. Jag har återfunnit mitt skrivbord under allt som hamnat där. Så nu sätter jag igång!

Vi ses väl imorgon (läs idag lördag),

må så gott,

Katarina "amospersson"

2008-08-09 @ 00:38:40
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0