Tre änglar

Hej!

Här kommer tre nymålade änglar! (med akvarell) Jag har börjat måla upp lite motiv då jag ska på scrap & card mara i helgen. Det är brunkullan.se som ordnar den! Det brukar alltid vara festligt och inspirerande!
Den här gången tänkte jag vara lite redo med färdiga motiv. Då kanske man kan lyckas få ihop några kort på ca 12 timmar.. haha.. oftast går man bara runt och surrar, får inspiration och köper saker.. *ler*
Men det är ju också trevligt! ;-)

image30

Nu blir det nog en kaffetår! :-) Sen mer pyssel förmodligen... hehe!
Ha det fint så länge! :-D


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

wow!! Va fint du färglägger!!! =D
Det är nog rätt smart å färglägga lite motiv innan en träff! ;) Då går det lite fortare.
Själv gör jag små "kit". Jag orkar inte dra med mej hela min pysselvrå. Utan sitter oftast kvällen innan å matchar ihop några papper och dekorationer å så stämplar jag upp ett motiv.
Så färglägger jag på plats å monterar ihop grejerna..jättesmidigt!
Har ett litet "survival"-kit med mej också..med lite extrablommor å brads å sånt IFALL nåt skulle fattas el jag vill byta ut nåt! =)
Trevligt träff i helgen vännen! Å roligt att du hälsade på lilla mej å min blogg! *glad*
kram Petra

2008-04-03 @ 22:52:55
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0