Morsdagskort?

Hej och go´kväll!

Jag skrev ju tidigare att jag skulle sätta fart med några grattiskort... ack vad jag bedrog mig! Hehe!
Jag blev som ivrig att få använda min nya stämpel från WSD.. "Small Dust Bunny Collector" .. haha.. så det blev ett morsdagskort istället...! Lite tidigt kanske men ni vet ju hur det är: "Luck favours the prepared mind.." ;-)
Mammor städar ju ofta så det kan ju vara passande.. någon annan kanske skulle ta illa upp?¿ *fniss*
Den är ju riktigt söt! Helst dammkaninerna! (brukar det inte vara råttor!? Hehe.. )

Så här blev kortet iaf:

image54

Kommentarer
Postat av: mara

Vilket härligt kort! Hon är ju bara för söt...
Vad bra att du startar en blogg - vill verkligen få se alla dina alster (du som får några gjorda)./Sara

2008-04-14 @ 00:00:23
URL: http://marashobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0