Grattiskort..igen!

Hej hallå! :-)

Vilket härligt väder det har varit idag! Kul att det är så fint när det är helg och allt!
Skönt att sitta med en java längs husväggen! :-)

Jag har iaf gjort ett kort idag! Påbörjade det igår kväll men det blev färdiggjort idag! Det blev ännu ett grattiskort! Som jag nämnt tidigare så är det många födelsedagar i vår/sommar! Så det är bara att producera! ;-)

image59


Som vanligt är färgerna lite missvisande på bild. Ljuset från spotlights gör att det blir ett gult sken.. dumt!
Skulle nog haft en scanner?! Eller hunnit fota i dagsljus! :-) Nå ja..
Blommorna är från Magnolia och dom har jag färglagt med akvareller liksom giraffen från Octoberstamps. Visst är den fånigt söt? Mönsterpapperet är från Basic Grey. "Din Dag" texten är egentligen mer vinröd och matchar mönsterpapperet som stjärnan består av. Men det syns inte här tyvärr. Hur kunde den bli så mörk?! Huh? Lite svinn får man räkna med som det heter.. :-) Blommorna och giraffen är fastsatta med 3D kuddar.

Det var allt för idag! Hoppas jag får till några kort imorgon! :-)
Pyssla på alla där ute ~~~~~KRAM~~~~~
image61

Kommentarer
Postat av: myy ja vilijonkka

rolig kort!
jag tycker om!

2008-04-24 @ 11:40:29
URL: http://tessa78.vuodatus.net/
Postat av: ANNAANNA

Snyggt kort. Fint med Magnolias blommor ihop med utstansade blad. Å Giraffen e ju så sötknasig.

2008-05-10 @ 16:56:46
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0